2 سال پیش / خواندن دقیقه

بیوگرافی امیر عظیمی

بیوگرافی امیر عظیمی خواننده سبک تلفیقی ایران


آقای امیر عظیمی خواننده محبوب این روزها اکثر قطعات خویش را با سبکی ویژه و جدید با آمیزه ای از موسیقی سنتی و موسیقی محلی و موسیقی پاپ و راک میخواند.

او در تهران بدنیا آمده و دارای اصالت خانوادگی گیلان هستند.

بیوگرافی امیر عظیمی

بیوگرافی امیر عظیمی



وی پیشینه خوانندگی برای تیتراژ "فیلم روباه" به کارگردانی بهروز افخمی را دارد و وانگهی موزیک ویدئو "پوتین" را برای روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با سفارش و پشتیبانی شبکه نصر خوانندگی و فرآوری کرده است.


همکاری و افتخارات امیر عظیمی

جناب عظیمی دارای یک لیست از همکاری با ارکسترهای مختلف برجسته از جمله: ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر ملی ایران، ارکستر مجلسی تهران و بازی همراه با هنرمندان و استادان مانند حسین علیزاده، لوریس چکناواریان، شهرداد روحانی، همایون شجریان، درک گلیسون، فرهاد فخرالدینی، علیرضا قربانی و بردیا کیارس و … میباشد.

عظیمی در کنار آقای سیامک عباسی آهنگسازی قطعات «خوبه حال من» و «من انتخاب شدم» آلبوم «خوشبختیت آرزومه» او را انجام داده که یکی از پرفروش‌ترین آلبوم‌های شهریور ماه سال ۱۳۹۵ ایران بوده است.


قطعات منتشر شده امیر عظیمی

معروفترین قطعات منتشر شده امیر عظیمی عبارتند از موزیکهای: دلبستگی / خبر داری / روبرومی / مجمع الناز / هیچ / یار تویی / گل سرخ / خلوت / ماه بانو / خورشید / نیم دیگر / روزگار بدیه / ماهی قرمز / اسب وحشی و ... میباشد که به همراه قطعات قدیمی تر همگی در وبسایت موزیک بازی در دسترس است.


امیر عظیمی قطعه لاکو جان را با گویش محلی گیلگی اجرا کرده که طرفداران و علاقمندان زیادی بواسطه هنر صدا و تلفیقی از موسیقی سنتی و محلی و پاپ را که در این اهنگ به نمایش گذاشته پیدا کرد.

وی در سال ۱۳۹۴ "آلبوم سنگ" که مجموعه ای از تک موزیکهای های پیشین خویش بود را منتشر کرد.

در حال حاظر انحصار انتشار آثار او تحت قرارداد با شرکت ترانه شرقی میباشد.


در ادامه میتوانید تعدادی از عکسهای او را مشاهده نمایید"


بیوگرافی امیر عظیمیبیوگرافی امیر عظیمیبیوگرافی امیر عظیمیبیوگرافی امیر عظیمیبیوگرافی امیر عظیمیبیوگرافی امیر عظیمیبیوگرافی امیر عظیمیبیوگرافی امیر عظیمی



شاید از نوشته‌های زیر خوشتان بیاید
نظر خود را درباره این پست بنویسید ...

منوی سریع