2 سال پیش / خواندن دقیقه

دانلود رایگان فیلم خانه دختر بدون سانسور

دانلود کامل و رایگان فیلم سینمایی خانه دختر

دانلود رایگان فیلم خانه دختر بدون سانسوردانلود رایگان فیلم خانه دختر بدون سانسور

دانلود فیلم خانه دختر کیفیت بالا عالی HD

دانلود فیلم ایرانی «خانه دختر» ساخته شهرام شاه حسینی

download The Girl’s House new iranian movie by Shahram ShahHoseini

خانه دختر – Khane Dokhtar

سال ساخت: 1393 |پخش: 96 | پخش کننده: فیلم باز

نویسنده: پرویز شهبازی | تهیه کننده: محمد شایسته | کارگردان: شهرام شاه حسینی

**دیدن این فیلم برای زیر 18 سال ممنوع می باشد!

لینک های دانلود رایگان فیلم سینمایی خانه دختر

  • طرح رایگان ولی قانونی چیست؟
  • در این طرح، فیلم و سریال هایی با اجازه از صاحب و مالک اثر به گونه رایگان تقدیم شما کاربران عزیز می شود! تلاش می شود تا در آینده فیلم های بیشتری به این ترتیب برای رفاه حال شما عرضه شود! لازم به ذکر است که ترافیک مصرفی در این گونه آثار، برای کاربران، تمام بها می باشد.


مطالب ویژه پیشنهادی:

دانلود فیلم مجبوریم

دانلود فیلم آتابای

دانلود فیلم سینمایی دینامیت 

دانلود فیلم موقعیت مهدی

دانلود فیلم عنکبوت

دانلود سریال آفتاب پرست 

دانلود سریال خون سرد

دانلود سریال بیگناه


لیست بازیگران فیلم خانه دختر:

حامد بهداد , نسیم ادبی ,پگاه آهنگرانی ,رویا تیموریان ,بهناز جعفری ,باران کوثری ,محمدرضا هدایتی ,بابک کریمی ,رعنا آزادی ور ,نادر فلاح.

دانلود رایگان فیلم خانه دختر بدون سانسور فیلم خانه دختر

خلاصه داستان خانه دختر:

داستان دو دختر دانشجوست که به دنبال کشف راز مرگ هم دانشگاهی خود، درست در روز پیش از مراسم عروسی اش هستند. در همین بین مرتضا قصد دارد خانه کوچکشان را زیر قیمت بفروشد تا زودتر از محله و نگاه سنگین مردمانش فرار کند.دانلود رایگان فیلم خانه دختر بدون سانسور فیلم خانه دختر

رفع توقیف خانه دختر

دانلود رایگان فیلم خانه دختر بدون سانسوررفع توقیف فیلم خانه دختر 

به گفته تهیه‌کننده با اعلام اصلاحات جدید روی فیلم درخواست خود را به شورای عالی نظارت ارایه کرده‌اند. محمد شایسته با اشاره به آخرین وضعیت فیلم خانه دختر به مهر گفت: در اصلاحاتی که به تازگی برای فیلم انجام دادیم، سعی کردیم تمامی سو تفاهماتی را که پیش آمده بود برطرف کنیم و امیدواریم بتوانیم پس از یک سال و نیم از ساخت این فیلم، آن را در سینماهای کشور اکران کنیم. (26 امرداد 95)

در کمیته رفع توقیف حدود ۱۰ فیلم برای بررسی وجود داشت که مشکل فیلم «خانه دختر» حل شده و حتی سکانسی قرار شده کامل فیلمبرداری شود. / 27 تیر 96

پروانه نمایش فیلم خانه دختر داده شد. / 23 شهریور 96

تاریخ اکران خانه دختر

19 مهر 96

توضیح محمد شایسته درباره ممیزی ها

محمد شایسته (تهیه کننده) این فیلم تنها ۲ دقیقه ممیزی شده/ ۱۰-۲۰ دقیقه حذفیات این فیلم صحت ندارد/ این خاصیت «خانه دختر» است که تماشاگر را با خود درگیر می کند.

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

21 آذر 96

نقد فیلم خانه دختر 

با بخش نقد فیلم های اینترنتی از فیلم باز همراه باشید .

دانلود رایگان فیلم خانه دختر بدون سانسور

خانه دختر فیلمی متفاوت از لحاظ ساختار ی با سایر فیلم های سینمای ایران است.

بیشتر به یک تله فیلم شبیه است تا اثر سینمایی و سکانس های بسیار کلیدی و دستچین شده ای دارد که صرفا برای گره گشایی در فیلم قرار داده شده اند. 

از لحاظ محتوا چیز جدیدی را به مخاطب اضافه نمیکند و تنها در طول زمان خود میتواند برای یکبار شما را راضی نگه دارد.

توجه! قسمت هایی از متن زیر ممکن است داستان فیلم را لو دهد .

یکی از فیلم های مهم تازه اکران سینمای ایران، فیلم سینمایی خانه دختر ساخته شهرام شاه حسینی است که پس از چندسال توقیف بالاخره مجوز اکران در سینماها را گرفت.

منابع رسمی و غیر رسمی خبر از سانسور و اصلاحیه هایی بر فیلم هستند که باعث شده فیلم ناقص به نظر آید اما خانه دختر هر سرنوشتی داشته باشد بالاخره ما با نسخه ای که در سال ۱۳۹۶ بر روی پرده سینما دیده ایم، طرف هستیم.

ساختار فیلم خانه دختر

فیلم خانه دختر از لحاظ ساختاری شباهت بسیار زیادی به سریال تلویزیونی هشت و نیم دقیقه، آخرین ساخته سریالی شهرام شاه حسینی دارد و بیشتر به یک تله فیلم شبیه است.

بر خلاف فیلم های دو سه سال اخیر و سبک تکراری سینمای واقع گرایانه بالاخره امسال شاهد فیلم هایی از جنس دیگر در سینمای ایران بودیم.

فیلم هایی که دست بر روی ژانر هایی گذاشته اند که پیشتر مورد توجه قرار نمیگرفتند.

از فیلم سورئال مادر قلب اتمی گرفته تا یک تریلر اکشن همانند نگار رامبد جوان. فیلم خانه دختر در ژانر یک ملودرام اجتماعی است اما اینبار شاهد قصه گویی متفاوت در آن هستیم.

قصه گویی که شاید به خاطر اصلاحیه هایی که به آن وارد شده کمی گنگ به نظر آید اما با پیشروی داستان و پایان بندی آن میتوان موضوع فیلم را حدس زد.

 دانلود رایگان فیلم خانه دختر بدون سانسور

فیلم بعد از سکانس های پشت سرهم خرید در بازار، به یکباره با یک ضربه درست و بسیار خوب وارد خط داستانی جدیدی میشود که فضای فیلم را تغییر میدهد.

بازیگران جوان و دانشجو فیلم با بازی باران کوثری و پگاه آهنگرانی به دنبال دلیل مرگ دوست صمیمی خود هستند که در ابتدا هیچ شناختی از آن نداریم و تنها با نام سمیرا معرفی میشود.

 

دو نیمه متفاوت در فیلم 

روایت فیلم برداری دو بخش کاملا مجزاست و با شخصیت های متفاوتی دنبال میشود.

در نیمه ابتدایی فیلم شخصیت های اصلی دو دانشجویی هستند که از دید و نظر خود به دنبال حقیقت هستند و در طرف مقابل شاهد نیمه دیگری با بازی نقش اول حامد بهداد (نامزد سمیرا) هستیم که تا حدودی دلیل مرگ را میداند اما به دنبال کشف اطلاعات بیشتر در مورد سمیر(با بازی رعنا آزادیور) است.

 

در نیمه دوم فیلم شاهد فلاشبک هایی هستیم که فیلم را از فرم خطی و ترتیب زمانی خارج کرده و ما بیشتر را با سمیرا آشنا میکند.

 

در واقع خیلی سعی شده که شخصیت سمیرا در فیلم معرفی شود اما اصلا به خوبی به آن پرداخته نشده است و تنها در چند سکانس کوتاه مواردی که برای گره گشایی فیلم نیاز است، در فیلم قرار داده شده که اصلا قابل قبول نیست.

دانلود رایگان فیلم خانه دختر بدون سانسور

 

خودکشی، تصادف، قتل دلایلی است که بیننده از ابتدا تا انتهای فیلم برای خود متصور میشود.

 

فیلم همانند جمله ای است که فعل پایانی ندارد و باید از این کلمات گفته شده پایانش را انتخاب کرد.

 

هر فعل را که در این جمله قرار دهیم به یک و یا چند سکانس نامرتبط و بی ربط میرسیم و شاید در بعضی موارد اصلا سکانس موردنظر نظر ما در فیلم وجود نداشته باشد.

 

اما فعل پایانی فیلم خانه دختر خودکشی است که همه سکانس ها و قسمت هایی که در فیلم شاهد آن بودیم را تعریف میکند.

 

موضوع اصلی فیلم 

باکره یا باکره نبودن، ترس از افشای حقایق گذشته و فرار از محیطی که برای سمیرا آزار دهنده است، سرنخ هایی برای یک موضوع غیرقابل گفتگو (برای شخصیت های درون فیلم) و یک فروپاشی اخلاقی
درون خانواده است که به راحتی توسط سکانس های هدف در فیلم قابل اثبات است.

 دانلود رایگان فیلم خانه دختر بدون سانسور

موضوع تجاوز آن هم در محیط خانواده توسط پدر، موضوعی است که به صورت مستقیم در فیلم به آن پرداخته نشده و معلوم هم نیست که واقعا در فیلمنامه اصلی بوده و یا بعد حذف شده است اما به هرحال میتوان با چند سکانس کلیدی در فیلم میتوان به این موضوع پی برد.

 

یکی از کلیدی ترین و مهمترین سکانس هایی که میتوان عدم وجود رابطه قبل از ازدواج را در آن دید، قسمتی است در ماشین که نامزد سمیرا از او میخواهد یک روز قبل از عقد دستش را بگیرد اما سمیرا مخالفت کرده و این کار را انجام نمیدهد.

 

درست است که نمیتوان تنها بر روی چند سکانس نظر کلی داد اما اشکال اصلی فیلم همین مورد است.

سکانس های فیلم خیلی بی منطق هستند و صرفا برای گره گشایی پشت سر هم چیده شده اند.

از همین رو باید به همین سکانس ها استناد کرد.

یکی دیگر از دلایل ترس پدر خانواده از بحث و گفتگو پیرامون این موضوع است و به جای دفاع از معصومیت دخترش فورا به دنبال فرار از موضوع پیش آمده است.

 

خیلی ابتدایی و بچهگ انه دلیل مرگ دخترش را به این و آن نسبت میدهد و بعد برای فروش خانه (آن هم زیر قیمت) اقدام میکند تا از حرف و نظر اهالی محل دور بماند.

در مجموع فیلم خانه دختر، فیلمی متفاوت و قصه گو است.

از لحاظ فرم روایی به آثار تلویزیونی شباهت دارد اما در ساختار فنی فیلمی قوی و جذاب است.

موسیقی متن فیلم خیلی خوب نیست و میتوانست کمی ریتم تندتر ی داشته باشد اما مشکلاتی در فیلم وجود دارند که باعث میشود فیلم به هیچ وجه جز آثار برتر سینمایی سال قرار نگیرد.

 

داستانگو بودن فیلم بسیار خوب است اما محتوایی در آن دیده نمیشود.

منظور از محتوا آن موضوعی است که فیلم باید به بیننده دید و درکی نو اضافه کند که در فیلم شاهد آن نیستیم.

سکانس های فیلم بسیار دستچین شده پشت سر هم قرار گرفته اند و اصلا فرم سینمایی خوبی ندارند و همچنین ارتباط میان دو نیمه داستان فیلم که به طور کلی همه چیز تغییر میکند، خوب نیست.


علاوه بر این در نگاه اول خانه دختر باید روایتگر یک داستان عاشقانه باشد اما اصلا اینطور نیست و حتی در ادامه داستان فیلم شاهد رابطه عاشقانه قابل قبولی نیستیم و صرفا به یک موزیک، رقص و خوشحالی مصنوعی درون ماشین خلاصه شده استکه ده دقیقه هم طول نمیکشد.

شاید از نوشته‌های زیر خوشتان بیاید
نظر خود را درباره این پست بنویسید ...

منوی سریع