یک سال پیش / خواندن دقیقه

دانلود فیلم ارباب سایه

دانلود فیلم ارباب سایهدانلود فیلم ارباب سایهدانلود فیلم ارباب سایهدانلود فیلم ارباب سایهدانلود فیلم ارباب سایه

دانلود فیلم ارباب سایه

دانلود فیلم ارباب سایه


دانلود فیلم ارباب سایه Shadow Master 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده از رسانه فیلم باز

دانلود فیلم ارباب سایهدانلود فیلم ارباب سایه Shadow Master 2022 

فیلم Shadow Master محصول کشور United States میباشد و در ژانر اکشن, مهیج, ماجراجویی و به کارگردانی Pearry Reginald Teo در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم ارباب سایه بازیگرانی چون Brian Le, D.Y. Sao, Layton Matthews, و... به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی ارباب سایه توسط سه کمپانی Rock Solid Productions I و Compound B و White Snake Golden Dragon  در سال 2022 تولید و منتشر شده است. این فیلم برای اولین بار در تاریخ 4 نوامبر 2022 توسط کمپانی Saban Films در سینماهای منتخب کشور آمریکا اکران شد؛ سپس در 8 نوامبر توسط Madman Entertainment در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.
در فیلم ارباب سایه می‌بینید مردی جوان طی یک مبارزه وحشیانه کشته شده و حال با قدرت‌های فراطبیعی دوباره متولد شده است؛ اکنون او میان نیروهای شیطانی که در حال تسریع آخرالزمان هستند و گروهی از افراد که تلاش می‌کنند از فرزندان خود در برابر خطرات محافظت کنند، قرار گرفته و تلاش می‌کند تا شهر را نجات دهد اما در این مسیر با چالش‌های فراوانی روبرو می‌شود...

کیفیت 1080p , 720p 480p HD با زیرنویس فارسی قرار گرفت

ژانر : اکشن

امتیاز : 4.2از 198 رای در سایت IMDb

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2022

محصول کشور : آمریکا

کارگردان : Pearry Reginald Teo

بازیگران : D.Y. Sao, Layton Matthews, Brian Le

خلاصه داستان : در مورد مردی جوان است که طی یک مبارزه وحشیانه توسط گروهی از جنایتکاران کشته می‌شود. حال او بار دیگر با قدرت‌های ماورایی متولد می‌شود تا با نیروهای اهریمنی مبارزه کرده و مردم شهر را نجات دهد اما…


لینک های دانلود فیلم ارباب سایه Shadow Master 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده


فیلم Shadow Master 2022

فیلم ارباب سایه محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه پری رجینالد تئو، این فیلم هشتمین تجربه کارگردانی پری رجینالد تئو در زمینه ساخت فیلم بلند سینمایی می باشد او که فعالیت هنری خود را در این زمینه از سال 2002 تا کنون اغاز نموده است بیش از 4 فیلم کوتاه و مستند را کارگردانی کرده است و حال در سال 2022 جدیدترین فیلم خود را با عنوان Shadow Master منتشر نمود که دارای داستانی متفاون و اکشن می باشد و هنرپیشگانی چون دی.وای. سائو، لیتون متیوز، برایان لی، کریگ نگ، آنا هر، اریک گی جونیور، لوسیانا فالهبر، مورگان ام. یونگ، دیلن والتون در آن به ایفای نقش خود جلوی دوربین پرداخته اند.

سایر اطلاعات فیلم :

  • رده سنی : PG-13 | تماشای این فیلم برای افراد زیر 13 سال مناسب نیست!
  • نویسندگان : Pearry Reginald Teo
  • مدت زمان : 86 دقیقه

مطالب ویژه پیشنهادی:

پربیننده ترین فیلم های خارجی 2022 در سایت  :

شاید از نوشته‌های زیر خوشتان بیاید
نظر خود را درباره این پست بنویسید ...

منوی سریع