یک سال پیش / خواندن دقیقه

دانلود فیلم روزالین

دانلود فیلم روزالیندانلود فیلم روزالیندانلود فیلم روزالیندانلود فیلم روزالیندانلود فیلم روزالین

دانلود فیلم روزالین

دانلود فیلم روزالین


دانلود فیلم رزالین Rosaline 2022 از رسانه فیلم باز 

دانلود فیلم روزالیندانلود فیلم روزالین Rosaline 2022

فیلم روزالین محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی کارن مین و نویسندگی داستان و فیلمنامه ربکا سرل، اسکات نوستدتر، داستان این فیلم بر اساس یک کتاب When You Were Mine نوشته  ربکا سرل اقتباس شده است، این فیلم در تاریخ 14 اکتبر 2022 توسط کمپانی فاکس قرن بیستم در سرویس استریم HULU منتشر گردید که پس از انتشار با استقبال خوب تماشاگران مواجه شد و توانست نظر منتقدین را به خود جلب نماید و بتواند امتیاز 63 از 72 نقد ثبت شده در سایت متاکریتیک را به دست آورد. این فیلم دومین همکاری کارن مین با پلتفرم HULU می باشد که هر دو فیلم منتشر شده از این کارگردان در پلتفرم با استقبال خوب تماشاگران مواجه شده است. در این فیلم هنرپیشگانی چون کیتلین دوور، ایزابلا مرسد، کایل آلن، شان تیل، کریستوفر مک دونالد، مینی درایور و بردلی ویتفورد در آن به هنرنمایی پرداخته اند.

ژانر : عاشقانه - کمدی

امتیاز : 6.4از 2.6k رای در سایت IMDb

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2022

محصول کشور : آمریکا

کارگردان : Karen Maine

بازیگران 

 کیتلین دیور، ایزابلا مرسد، کایل آلن، بردلی وایتفورد، شان تیل، مینی درایور، میلود مراد بنامارا و اسپنسر استیونسون

خلاصه داستان 


فیلم روزالین 2022 داستان در مورد دخترعموی جولیت است که با رومئو رابطه دارد و قرار است با او ازدواج کند. یک روز رومئو به طور اتفاقی با جولیت مواجه شده و عاشق او می شود. رومئو تصمیم می گیرد که روزالین را رها کند اما...

سایر اطلاعات فیلم :

  • رده سنی : PG-13 | تماشای این فیلم برای افراد زیر 13 سال مناسب نیست!
  • نویسندگان : Scott Neustadter, Michael H. Weber, Rebecca Serle
  • مدت زمان : 91 دقیقه

دانلود فیلم روزالین با زیرنویس فارسی چسبیده | زبان اصلی


یکی بهترین فیلم های کمدی ۲۰۲۲ که منتظرشان هستیم

فیلم Rosaline روایتی کمدی و متفاوت از داستان رومئو و ژولیت شکسپیر را روایت می‌کند که اینبار داستان از نگاه رزالین، معشوقه سابق رومئو گفته خواهد شد. رزالین درواقع زنی است که ادعا می‌کند رومئو قبل از اینکه عاشق و دلباخته ژولیت شود، عاشق او شده بود. این فیلم کمدی عاشقانه برای شبکه هولو توسط سرچلایت پیکچرز تولید شده است که در آن شاهد حضور کیتلین دیور در نقش رزالین هستیم. دیور بیشتر برای بازی در فیلم Booksmart شناخته می‌شود و حالا قرار است در یک فیلم کمدی دیگر توانایی خودش را به نمایش بگذارد.

ازطرفی ایزابلا مرسد هم سابقه خوبی برای بازی در فیلم‌های کمدی دارد و حالا در فیلم Rosaline نقش ژولیت را بازی کرده است. کارن ماین هم پس از فیلم Yes, God, Yes که با تحسین منتقدان مواجه شد اما بازخوردهای مثبت و منفی زیادی از تماشاگران دریافت کرده بود، در دومین تجربه کارگردانی خود فیلم رزالین را کارگردانی کرده است.

دانلود فیلم روزالینبهترین فیلم های کمدی 2022


مطالب ویژه پیشنهادی:


پربیننده ترین فیلم های خارجی 2022 در سایت  :

لینک دانلود فیلم های رایگان در فیلم باز :






شاید از نوشته‌های زیر خوشتان بیاید
نظر خود را درباره این پست بنویسید ...

منوی سریع