2 سال پیش / خواندن دقیقه

دانلود فیلم هفته ای یک بار آدم باش

دانلود فیلم هفته ای یک بار آدم باش

هفته ای یک بار آدم باش فیلمی کمدی با هنرنمایی پژمان جمشیدی، رعنا آزادی‌ور، پژمان بازغی، ساغر قناعت، علیرضا استادی، شیرین یزدان‌بخش، هوشنگ رادی پور و ترنم کرمانیان به نویسندگی پویا مهدوی زاده، کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی مستانه مهاجر محصول سال ۱۳۹۹ کشور ایران است.

فیلم هفته ای یک بار آدم باش که فضایی شاد و متفاوت دارد، هفتمین اثر بلند سینمایی شهرام شاه حسینی، سازنده آثاری مثل زن ها فرشته اند، آقای هفت رنگ و خانه دختر در مقام فیلم‌ ساز است.

دسته بندی:کمدی

دانلود فیلم هفته ای یک بار آدم باش


 دانلود و خرید قانونی با اینترنت نیم بها | فیلم هفته ای یک بار آدم باش 

در 5 کیفیت 

دانلود          با کیفیت bluray

دانلود       با کيفيت 1080 HQ

دانلود             با کيفيت 1080  

دانلود               با کيفيت 720

دانلود               با کيفيت 480


مطالب مرتبط:


خلاصه فیلم:

دو برادر به نام های علی و مانی که سبک زندگی متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند، به دلیل بیماری پدرشان درگیر اتفاقاتی می شوند که آینده شان را تحت تاثیر قرار می دهد و...

اسامی بازیگران

پژمان جمشیدی ، رعنا آزادی‌ ور ، پژمان بازغی ، ساغر قناعت، علی استادی، شیرین یزدان‌ بخش‌، هوشنگ رادی‌ پور، ترنم کرمانیان

خلاصه داستان فیلم هفته ای یکبار آدم باش

این فیلم داستان زندگی دو برادر را روایت می‌کند که سبک زندگی و تفکرات متفاوتی دارند و با تشخیص بیماری آلزایمر پدرشان زندگی آنها دستخوش تغییرات و تحولات زیادی می شود و هر یک از برادران در هر وهله از اتفاقات عجیب و غریبی که در طی این فیلم برایشان اتفاق می افتد کاستی ها و ایراد های سبک زندگی خود را می فهمند و آنرا تغییر می‌دهند. علاقه مندان می توانند فیلم موقعیت مهدی و فیلم بازنده  را نیز در رسانه ی رسامووی دنبال کنند.

درباره فیلم

هفته ای یک بار آدم باش فیلمی کمدی با هنرنمایی پژمان جمشیدی، رعنا آزادی‌ور، پژمان بازغی، ساغر قناعت، علیرضا استادی، شیرین یزدان‌بخش، هوشنگ رادی پور و ترنم کرمانیان به نویسندگی پویا مهدوی زاده، کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی مستانه مهاجر محصول سال ۱۳۹۹ کشور ایران است. فیلم هفته ای یک بار آدم باش که فضایی شاد و متفاوت دارد. هفتمین اثر بلند سینمایی شهرام شاه حسینی، سازنده آثاری مثل زن ها فرشته اند، آقای هفت رنگ و خانه دختر در مقام فیلم‌ ساز است.

دانلود فیلم هفته ای یک بار آدم باش


نقد و بررسی فیلم

فیلم سینمایی «هفته‌ای یک بار آدم باش» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و به تهیه کنندگی مستانه مهاجر و سرمایه‌گذاری محمدصادق رنجکشان این روز‌ها روی پرده است. فیلمی که یک سال از ساخت آن می‌گذرد و در سکوت کامل خبری س اخته شد. (پویا مهدوی‌زاده )) نویسنده فیلمنامه این اثر را با مشاوره پیمان قاسم خانی نوشته است.

مضمون و شخصیت‌های آن، بی‌شباهت به آثار این نویسنده کمدی نیستند و همان رفتار‌ها و عادت‌های آشنا کاراکتر‌های قاسم خانی را دارند. داستان این فیلم درباره تناقض‌هایی است که میان افراد یک خانواده و برادران و خواهران وجود دارد. هفته‌ای یک بار آدم باش» روایتگر زندگی دو برادر با سبک متفاوت است که به واسطه بیماری پدر، آینده آن‌ها دچار تغییر و تحول می‌شود. در واقع هر یک از این برادران با گرفتاری در موقعیتی عجیب و غریب می‌فهمند که شکل زندگی آن‌ها چه مشکلات و نواقصی دارد و می‌توانند در آن تجدید نظر کنند.

شاه حسینی سینما را با دستیار کارگردانی فیلمسازانی همچون رسول ملاقلی پور، سیامک شایقی و بهرام بیضایی آغاز کرد. او سریال‌هایی مانند «پرستاران»، «همه چیز آنجاست»، «هشت و نیم دقیقه)»، «پرگار»، «مثل یک کابوس» و… را در کارنامه خود دارد اما این کارگردان با ساخت فیلم‌های طنز و کمدی پا به سینما گذاشت. «کلاغ پر»، «زن‌ها فرشته‌اند) و «آقای هفت رنگ» اولین ساخته‌های این سینماگر هستند اما با ساخت خانه دختر به نظر می‌رسید او مسیرش را | تغییر داده است. این فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و همان اکران در جشنواره کافی بود تا مقدمات توقیف و ممیزی بسیار آن را فراهم کند. در نهایت خانه دختر» با اصلاحات عجیب و غریب و کوتاه شدن زمان فیلم به س ختی به اکران عمومی درآمد. سختی‌هایی که ساخت این فیلم به همراه داشت، انگار شاه حسینی را متقاعد کرد که دوباره همان مسیر قبلی را پیش بگیرد.

هفته‌ای یک بار آدم باش» را می‌توان بازگشت این کارگردان به سینمای کمدی و طنز دانست. فیلمی که با حضور بازیگرانی چون پژمان جمشیدی، پژمان بازغی، رعنا آزادی ور، شیرین یزدان بخش و… جلوی دوربین رفته است. با این حال این طور به نظر می‌رسد که شاه حسینی ساخت فیلم‌های کمدی راهی را برای گذران زندگی یا فعالیت در سینما می‌داند چراکه این روز‌ها همزمان با اکران این فیلم، مجموعه می‌خواهم زنده بمانم» به کارگردانی او در شبکه نمایش خانگی هم توزیع می‌شود که مورد توجه هم قرار گرفته و طرفداران زیادی دارد.

شاه حسینی با وجود اکران «هفته‌ای یک بار آدم باش» و کسب رتبه اول فروش فیلم، به این ساخته خود بی‌توجه است و حاضر به گفت وگو درباره فیلم‌اش نیست.



با این حال این فیلم در همین فروش حداقلی سینما‌ها هم پرفروش‌ترین فیلم جدول اکران است و اگر تیزر‌های آن از تلویزیون پخش می‌شد و مردم خبردار می‌شدند که سینما‌ها باز هستند، به احتمال زیادی فروش زیادی می‌کرد؛ چراکه مولفه‌های لازم برای فروش بالا مانند قصه خوب و خوش ریتم، بازیگران چهره و شناخته شده و داستان طنز را در کنار هم دارد و اگر شرایط عادی بود، می‌توانست یکی از امید‌های اکران نوروز امسال باشد. این فیلم در این شرایط وانفسا بیش از ۶۴۵ میلیون تومان در ۲۱۸ سالن سینما فروش کرده است و فروش‌اش با | «خورشید» دومین فیلم جدول هفتاد میلیون اختلاف دارد. | اگر می‌خواهید در این روز‌های تلخ و پرهیاهو، دو ساعتی را فارغ از اخبار و اتفاقات بد بگذرانید و به تماشای فیلم کمدی شسته رفته بنشینید، می‌توانید هفته‌ای یک بار آدم باش» را ببینید.

دانلود فیلم هفته ای یک بار آدم باش


شاید از نوشته‌های زیر خوشتان بیاید
نظر خود را درباره این پست بنویسید ...

منوی سریع