یک سال پیش / خواندن دقیقه

دانلود فیلم چنج The Change-Up 2011 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم چنج The Change-Up 2011 با زیرنویس فارسیدانلود فیلم چنج The Change-Up 2011 با زیرنویس فارسیدانلود فیلم چنج The Change-Up 2011 با زیرنویس فارسیدانلود فیلم چنج The Change-Up 2011 با زیرنویس فارسیدانلود فیلم چنج The Change-Up 2011 با زیرنویس فارسیدانلود فیلم چنج The Change-Up 2011 با زیرنویس فارسیدانلود فیلم چنج The Change-Up 2011 با زیرنویس فارسی


دانلود فیلم چنج The Change-Up 2011 با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم و کیفیت عالی در فیلم باز به همراه نقد فیلم چنج 

دانلود فیلم چنج The Change-Up 2011 با زیرنویس فارسی

  •  کیفیت : 1080p BluRay
  •  زمان : 112 دقیقه
  •  ژانر : فانتزی , کمدی
  •  رده سنی : 16
  •  کارگردان : David Dobkin
  •  محصول کشور : آمریکا
  •  نویسنده : Jon Lucas,Scott Moore
  •  ستارگان : jason bateman,ryan reynolds,olivia wilde

خلاصه داستان فیلم چنج :


«میچ» و «دیو» دو دوست قدیمی هستند که هرکدام زندگی متفاوتی دارند. دیو یک وکیل متاهل است که سه فرزند دارد، اما میچ همچنان مجرد باقی مانده و تا بحال هیچ مسئولیتی بر دوش نداشته است. آنها به زندگی یکدیگر حسادت می کنند، تا اینکه یک روز صبح هر کدام از آن ها در بدن دیگری از خواب بیدار می شود و فرصتی بدست می آورد تا زندگی متفاوتی را تجربه کند…


باکس دانلود :

لینکهای دانلود فیلم چنج با زیرنویس فارسی


مطالب ویژه پیشنهادی:

دانلود سریال شبکه مخفی زنان

دانلود فیلم سینمایی دینامیت

دانلود فیلم شادروان

پربازدیدترین ها :


نقد و بررسی فیلم The Change-Up

1- کسی در فیلم حضور دارد  که من بشناسم؟!دانلود فیلم چنج The Change-Up 2011 با زیرنویس فارسی

بله. جیسون باترمن ، ریان رینولدز و آلن آرکین از جمله بازیگران مطرحی هستند که در این فیلم حضور دارند. باترمن و آرکین را که احتمالا فیلمهای کمدی دیده اید و ریان رینولدز را هم که جدیداً در فیلم بی سر و ته « فانوس سبز » مشاهده کردیم.

2- داستان فیلم درباره چیست ؟

داستان این فیلم چندان پیچیده نیست! خلاصه داستان این می شود که دو دوست صمیمی از بچگی با یکدیگر بزرگ می شوند، یکی از آنها زندگی تشکیل می دهد و صاحب 3 فرزند می شود و دیگری زندگی مجردی و بدون مسئولیت را انتخاب می کند. این دو دوست آرزو دارند تا در شرایط یکدیگر حضور داشته باشند تا از شر زندگی کنونی شان خلاص شوند. در یک شب آنها مشروب مصرف می کنند و صبح بلند می شوند و می بینند که جایشان عوض شده است. به همین راحتی!

3- بازیگران فیلم چه کسانی هستند؟ 

Ryan Reynolds ، Jason Bateman ، Leslie Mann ،    Olivia Wilde ، Alan Arkin

4- کارگردان کیست ؟دانلود فیلم چنج The Change-Up 2011 با زیرنویس فارسی

دیوید دابکین. دابکین کارگردانی است که تا به امروز 5 فیلم سینمایی ساخته که همگی آنها کمدی بوده و یک نکته جالب هم درباره این فیلمها وجود دارد و آن اینکه در پوستر همگی این فیلمها معمولاً یک نفر در حال داد زدن یا جفتک زدن به خلق است!. یادم رفت بگم که کمدی هایی که این آقا تابحال ساخته به درد خودش می خورد!.

5- خانواده ها در هنگام تماشای فیلم باید به چه نکاتی توجه کنند؟

قرار است جای یک آدم متاهل با یک آدم مجرد تغییر کند، بنابراین مطمئنم شما هم می توانید حدس بزنید که چه اتفاقاتی قرار است رخ دهد!. رابطه مرد مجرد و زن متاهل ، شوخی های جنسی ، رابطه مرد متاهل با افراد مجرد و... بله همگی اینها در فیلم حضور دارد. بنابراین افراد کم سن و سال را از این فیلم دور کنید.

6- نکات مثبت فیلم ؟

شوخی های زشت فیلم بعضاً باعث خنده شما خواهد شد. جنس شوخی های این فیلمدانلود فیلم چنج The Change-Up 2011 با زیرنویس فارسی مخصوص افراد مجرد است و آنها می توانند یک دل سیر به آن بخندند. پیام اخلاقی فیلم هم که شامل " هر کس در جای خودش عزیز است " می شود، یکی از نکات مثبت فیلم به حساب می آید اما آیا به نظرتان کسی بعد از تماشای یک دوجین صحنه های زشت ، این پیامها را قبول می کند؟

7- نکات منفی فیلم ؟

فیلم پر است از شوخی های زشت و زننده!. شاید بهتر بود به داستان احمقانه ی فیلم بیشتر بها داده می شد تا در نهایت یک فیلم متوسط ببینیم.

8- ارزش دیدن دارد ؟

خب صادقانه باید بگویم که اگر مجرد هستید ، این فیلم می تواند شما را بخنداند؛ کافی است تعدادی از دوستان مجردتان را جمع کنید و با هم به فیلم بخندید!. اما اگر از آن دسته تماشاگران سینما هستید که هر فیلمی را قبول نمی کنید ، یا اینکه شوخی های پائین تنه ایی برایتان خسته کننده شده است ، پیشنهاد می کنم که به اطراف این فیلم هم نروید.

میثم کریمی

منبع :مووی مگ


مطالب پیشنهادی :

شاید از نوشته‌های زیر خوشتان بیاید
نظر خود را درباره این پست بنویسید ...

منوی سریع