یک سال پیش / خواندن دقیقه

دانلود فیلم Werewolf by Night 2022 گرگینه در شب

دانلود رایگان فیلم Werewolf by Night 2022 گرگینه در شب با زیر نویس چسبیده فارسی از رسانه معتبر فیلم باز با بهترین کیفیت ها .

دانلود فیلم Werewolf by Night 2022 گرگینه در شبدانلود فیلم Werewolf by Night 2022 گرگینه در شب

Werewolf by Night به فارسی گرگینه در شب محصول ۲۰۲۲ کمپانی مارول است. فیلم گرگینه در شب Werewolf by Night یک فیلم ویژه آمریکایی به کارگردانی مایکل جیاکینو و نویسندگی هدر کوئین و پیتر کامرون برای سرویس استریم دیزنی + است که بر اساس شخصیتی به همین نام کمیک مارول است.این اولین ارائه ویژه استودیو مارول در دنیای سینمایی مارول (MCU) باشد که تداومی با فیلم های این فرنچایز دارد.

ژانر : اکشن , کمدی , ماجراجویی
رده سنی : TV-14
کارگردان : Michael Giacchino
محصول کشور : آمریکا
نویسنده : Heather Quinn,Peter Cameron,Gerry Conway
ستارگان : gael garcía bernal,Laura Donnelly,Harriet Sansom Harris

معرفی شخصیت های فیلم

گائل گارسیا برنال در نقش جک راسل / گرگینه در شب
لورا دانلی در نقش السا بلاداستون
هریت سانسوم هریس در نقش بیوه اولیس و نامادری السا که رهبر یک گروه مخفی از شکارچیان هیولا است.
دیگر شکارچیان هیولا عبارتند از: آل هاماچر در نقش بیلی سوان،یوجین بوندورانت در نقش لیندا، کرک تاچر در نقش جووان،و لئوناردو نام در نقش سایمون، در حالی که جیکوب مایا نقش جیک گومز

گرگینه در شب در کامیک

قبل از تشکیل اداره کدهای کامیک در سال ۱۹۵۴، اطلس کامیکس سلف مارول یک داستان کوتاه پنج صفحه ای با عنوان “گرگینه در شب!” در داستان های مارول شماره ۱۱۶ (ژوئیه ۱۹۵۳). با کاهش قوانین Comics Code Authority در سال ۱۹۷۱، برای اولین بار امکان انتشار کتاب های مصور مورد تایید کد با گرگینه ها فراهم شد.  نسخه جک راسل Werewolf by Night برای اولین بار در Marvel Spotlight شماره ۲ (فوریه ۱۹۷۲) ظاهر شد و بر اساس ایده ای از روی توماس بود. نام سریال توسط استن لی و تیم خلاق اولیه پیشنهاد شدگری کانوی و مایک پلوگ ،که از طرحی از روی و جین توماس برای شماره اول کار کردند. خوانندگان اغلب اشاره کرده اند که نام شخصیت اصلی، جک راسل، نیز از نژاد سگ است. کانوی گفته است که اگرچه نمی‌تواند به یاد بیاورد که چگونه این نام را به ذهنش خطور کرده است، اما بعید است که او آگاهانه این اشاره سگ را انجام داده باشد، زیرا او صاحب سگ نبوده و هرگز با یک سگ بزرگ نشده زندگی نکرده است.

دانلود فیلم Werewolf by Night 2022 گرگینه در شب

خلاصه داستان فیلم Werewolf by Night

یک گروه مخفی از شکارچیان هیولا پس از مرگ رهبر خود در خانه بلاداستون جمع می شوند و درگیر رقابتی مرموز و مرگبار برای یافتن یک اثر قدرتمند می شوند که آنها را با یک هیولای خطرناک روبرو می کند.


دانلود فیلم Werewolf by Night با لینک مستقیم


مطالب ویژه پیشنهادی:

دانلود سریال آنتن

دانلود سریال شبکه مخفی زنان

دانلود فیلم سینمایی دینامیت

دانلود فیلم شادروان

دانلود سریال جیران

دانلود سریال آفتاب پرست


پربیننده ترین فیلم های خارجی 2022 در سایت  :


نقدها و نمرات فیلم Werewolf by Night

دانلود فیلم Werewolf by Night 2022 گرگینه در شب

فیلم Werewolf by Night جدیدترین اثر از مارول به شمار می‌رود که نمرات خوبی از منتقدان گرفته است.

فیلم گرگینه در شب (Werewolf by Night) فیلمی تلویزیونی از استودیو مارول به شمار می‌رود که برای پخش از سرویس آنلاین دیزنی پلاس ساخته شده و مایکل جیاکینو (Michael Giacchino) سکان کارگردانی آن را در دست داشته است.

منتقدان بر این باور هستند که فیلم «گرگینه در شب» اثری ترسناک و با بودجه‌بندی بسیار دقیق و سرسختانه بوده و فیلمی برجسته از استودیو مارول به شمار می‌رود که ثابت کرده مایکل جیاکینو علاوه بر آهنگسازی توانمند، کارگردانی ماهر نیز است.

در وب سایت راتن تومیتوز تاکنون ۴۹ نقد برای فیلم «گرگینه در شب» منتشر شده که امتیاز ۹۴ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۷۰ از صد دیده می‌شود که بر اساس ۱۶ نقد منتشر شده برای این اثر است. در ادامه نیز نظر برخی از منتقدان برتر جهان در مورد این فیلم را مشاهده می‌کنید.

نظر منتقدان درباره فیلم Werewolf by Night

  • راتن تومیتوز | ۴۹ نقد – امتیاز ۹۴ درصد
  • متاکریتیک | ۱۶ نقد – امتیاز ۷۰ از صد

«۹۱/100 Collider | منتقد: مگی بوچلا»

استودیو مارول با این اثر ویژه به سمت آثار ترسناک حرکت کرده که مورد توجه طرفداران این ژانر قرار خواهند گرفت.

«83/100 IndieWire | منتقد: مریسا مریرابل»

داستان فیلم «گرگینه در شب» فشرده و مختصر است اما ولع بیشتری را در بیننده ایجاد می‌کند. این اثر با استفاده از عناصری از کمدی تلخ، عاشقانه و دوستی توانست تعادل بسیار خوبی از سرگرمی و ترس را برای بیننده‌ها به ارمغان بیاورد.

«80/100 Variety | منتقد: جردن مورو»

فیلم «گرگینه در شب» ترسناک‌ترین و خونین‌ترین پروژه مارول تا به امروز به شمار می‌رود و مدت زمان کمتر از یک ساعته آن نیز باعث شده تا اثر خوب و جذابی برای فصل هالووین باشد.

«80/100 Rolling Stone | منتقد: دیوید فیر»

مایکل جیاکینو بیشتر برای آثار موسیقی خودش شناخته می‌شود اما به عنوان یک کارگردان نیز توانسته اثری بسیار جالب‌توجه و جذاب را خلق کند. مطمئنا وجود آثار این چنینی می‌تواند مورد استقبال بیننده‎‌ها قرار بگیرد.

«70/100 The Hollywood Reporter | منتقد: دن فینبرگ»

فیلم «گرگینه در شب» با مدت زمان کوتاه خود، اثری با داستانی سبک و کاراکترهای مکمل اندک به شمار می‌رود که سرگرم‌کننده و جالب به نظر می‌رسد.

«60/100 Empire | منتقد: هلن اوهارا»

آن طور که انتظار می‌رفت،‌ فیلم «گرگینه در شب» مطبوع و دلچسب نیست اما شکست‌خورده نیز محسوب نمی‌شود و اثری سرگرم‌کننده و کوچک نسبت به دیگر آثار مارول به شمار می‌رود.

«58/100 The Playlist | منتقد: رودریگو پرز»

در بهترین حالت، فیلم «گرگینه در شب» سرگرم‌کننده است و در بدترین حالت، فراموش‌شدنی و یکبار مصرف به شمار می‌رود و راهی سریع برای معرفی شخصیت السا بلاداستون و من-ثینگز در دنیای سینمایی مارول بوده است.



شاید از نوشته‌های زیر خوشتان بیاید
نظر خود را درباره این پست بنویسید ...

منوی سریع