یک سال پیش / خواندن دقیقه

دانلود فیلم tale of tales دوبله فارسی

دانلود فیلم tale of tales دوبله فارسی دانلود فیلم tale of tales دوبله فارسی دانلود فیلم tale of tales دوبله فارسی دانلود فیلم tale of tales دوبله فارسی دانلود فیلم tale of tales دوبله فارسی دانلود فیلم tale of tales دوبله فارسی دانلود فیلم tale of tales دوبله فارسی دانلود فیلم tale of tales دوبله فارسی


دانلود فیلم Tale of Tales 2015 (افسانه افسانه ها) با دوبله فارسی و لینک مستقیم به همرا ه نقد از رسانه فیلم باز .

دانلود فیلم tale of tales دوبله فارسی

  •  کیفیت : 1080p BluRay
  •  زمان : 122 دقیقه
  •  ژانر : ترسناک , درام , فانتزی
  •  کارگردان : matteo garrone
  •  محصول کشور : انگلستان , ایتالیا , فرانسه
  •  نویسنده : Edoardo Albinati,Ugo Chiti,Matteo Garrone
  •  ستارگان : salma hayek,vincent cassel,toby jones

در فیلم داستان داستان ها سه داستان که حول محور یک پادشاه میگردد و پادشاه باید یک هیولای دریایی را بکشد . یک هیولا و ....


لینک های دانلود  فیلم Tale of Tales 2015 (افسانه افسانه ها) با دوبله فارسی:


مطالب ویژه پیشنهادی:

دانلود سریال شبکه مخفی زنان

دانلود فیلم سینمایی دینامیت

دانلود فیلم شادروان

پربازدیدترین ها :


نقد فیلم Tale of Tales 2015 : کلید ورود به دنیای قصه‌های قبل از خواب..!

دانلود فیلم tale of tales دوبله فارسی


فیلم ” افسانه افسانه‌ها” با نام لاتین Tale of tales ، یک فیلم فانتری است به کارگردانی “متئو گرونه” کارگردان سرشناس ایتالیایی. همان‌طور که از نام فیلم مشخص است، در این فیلم به دنیای افسانه‌ها سفر می‌کنیم. متئو گرونه در این فیلم سراغ قصه‌ها و داستان‌ها کهن رفته. او چند قصه را باهم ترکیب کرده و درنهایت سرنوشت آدم‌ها قصه را به سبک و سیاق خود تغییر داده. بخش‌هایی از این فیلم قصه‌ی شاهزاده و گدا را به یاد ما می‌آورد و بخش‌های دیگری قصه‌ی دیو و دلبر. اما شاهزاده و گدا و دیو و دلبر قصه‌ی فیلم “افسانه افسانه‌ها” سرنوشت متفاوتی با دنیای قصه‌هایشان دارند. این فیلم پر از قصه‌هایی است که آدم‌های قصه برایمان آشنا به نظر می‌آیند، اما با در هم آمیختن ماهرانه‌ی این داستان‌ها و بازتعریف آن‌ها، افسانه افسانه‌ها به شکل منحصربه‌فردی رقم می‌خورد.

فیلم “افسانه افسانه ها” روایتی شبیه به قصه‌های مادربزرگ..!

افسانه‌ها همون قصه‌هایی هستن که از روزگاران قدیم دهن به دهن چرخیدن و به ما رسیدن. افسانه ها و داستان های اسطوره ای، سهم بزرگی رو در شکل گیری فرهنگ یک اجتماع دارن. بخش عمده‌ای از این قصه‌ها در فرهنگ‌ها و ملیت‌های مختلف شبیه به همند. تو همه جای دنیا والدین (بویژه مادربزرگ) شب‌ها قبل از خواب برای بچه‌هاشون قصه می‌گن. قصه‌هایی که همه‌ی ما تو بچگی اون‌ها رو شنیدیم. کیه که قصه‌ی شاهزاده‌ای که سوار به اسب سفیدش، دیو سیاه رو به مبارزه فرا می‌خونه تا ملکه‌ی در بند اثارت رو آزاد کنه رو نشنیده باشه؟ دنیای افسانه ‎ها و قصه‌های کودکانه هیچ خط قرمزی برای بازنمایی واقعیت‌ها نداره. قصه‌هایی که همه چیزش رو تخیل شکل می‌‎ده. هدف از قصه گویی برای کودکان در درجه‌ی اول افزایش بهره مندی از قوه‌ی تخیله. تخیل در واقع آغازگر افکار انتزاعیه. پرورش تفکر سمبولیک به درک عمیق تر از زندگی کمک می‌کنه. همه‌ی ما اولین درس‌های زندگی‌مون رو از قصه‌های شبونه‌ی مادربزرگ‌ یاد گرفتیم.

” افسانه‌ی افسانه‌ها” همین‌طور که از اسمش مشخصه با افسانه‌ها سرو کار داره. “متئو گرونه” با انتخاب چند روایت افسانه‌ای و شخصی سازی کردن قصه‌ها، روایت مستقلی از نگاه اسطوره‌ای به ما ارائه داده. ما تو این فیلم، سه روایت از سه پادشاهی که به نوعی در همسایگی هم قرار دارن می‌بینیم. تموم این داستان‌ها به شکلی با تخیل آمیخته شده که فقط عجیب بودن افسانه‌ها ما رو به حیرت نمی‌ندازه، بلکه تصویر سازی‌های عجیب و چشم نواز به نحوی این تخیلات رو به تصویر می‌کشه که هر بیننده‌ای رو حیرت زده می‌کنه. متئو گرونه تو این فیلم یک فانتزی به تمام معنا رو ارائه می‌ده که در نهایت اعجاب انگیز بودن، تماشایی و با شکوهه. فیلم پر از تصویرسازی‌های تخیلیه که با استفاده از بروزترین تکنیک‌های بصری و جلوه‌های ویژه، به واقعی ‌ترین شکل ممکن به تصویر کشیده شده.افسانه‌ی افسانه‌ها در مورد خوبی و بدیه. خیر و شری که درون مایه‌ی تموم داستان‌های افسانه‌ایست. اگه به دنبال این هستید که با تماشای یک فیلم، قوه‌ی تخیل خودتون رو تحریک کنید، فیلم Tale of Tales بهترین انتخابه.

دانلود فیلم tale of tales دوبله فارسی

این فیلم سعی کرده تا با یادآوری برخی از این قصه‌ها، تخیل ما رو تحریک کنه. شنیدن قصه ها بهترین راه برای پرورش قدرت تخیله. وقتی با یک مدیای تصویری مثل سینما مواجه می شیم، به مراتب کمتر از خوندن یک کتاب و شنیدن یک قصه به ما اجازه ی خیال پردازی میده. در سینما همه چیز برای ما آماده شده و نیازی به تجسم بخشیدن به قصه ای که شنیدیم یا خواندیم نداریم. با این همه ابعاد پرداخت به دنیای خیالی در فیلم افسانه افسانه ها دقیق وحساب شده است. این فیلم در پیوند زدن قصه‌های مختلف و نشون دادن تصاویر سورئال به قدری پیش رفته که حتی گاهی از مرز تخیل عبور می‌کنه و دنیای عجیب فیلم رو واقعی و باور پذیر می‌کنه. انگار به نوعی با دیدن این فیلم زندگی کردن تو دنیای قصه‌های مادربزرگ رو تجربه می‌کنیم.

گه از طرفداران سینمای فانتزی هستید، تماشای فیلم Tale of Tales رو به هیچ وجه از دست ندید. “افسانه‌ی افسانه‌ها” فیلمیه که در دنیایی عجیب‌تر از سرزمین افسانه‌ای آلیس، مفاهیم بزرگی رو به چالش می‌کشه. “متئو گرونه” کارگردان ایتالیایی، تو این فیلم دست به تجربه‌ای تازه زده که با سایر فیلم‌هاش متفاوته. گرونه در این فیلم به سراغ قصه‌ها و خرده روایت‌های افسانه‌ای  و اسطوره‌ای رفته .این فیلم در پرداخت به فضای سورئال و فانتزی واقعا موفق عمل کرده و تصاویر چشم گیری رو به نمایش می‌ذاره که هر لحظه مخاطبش رو میخکوب می‌کنه. جوری که وقتی فیلم تموم شد و تیتراژ پایان فیلم رو ببینید، تازه متوجه می‌شید که گذر زمان رو احساس نکردید.


دانلود فیلم tale of tales دوبله فارسی






شاید از نوشته‌های زیر خوشتان بیاید
نظر خود را درباره این پست بنویسید ...

منوی سریع