2 سال پیش / خواندن دقیقه

دانلود گشت ارشاد ۳ بصورت کامل با اینترنت رایگان و لینک مستقیم

دانلود گشت ارشاد ۳ بصورت کامل با اینترنت رایگان و لینک مستقیم

دانلود گشت ارشاد 3 به احتمال زیاد یکی از تفریحات این روزهای علاقمندان فیلم و سینما به شمار می‌رود. فیلم‌های کمدی همیشه محبوبیت زیادی در بین مردم داشته‌اند؛ اگر شما هم به تماشا و دانلود فیلم‌های ژانر کمدی علاقمند هستید، همین الان برای دانلود فیلم گشت ارشاد 3 اقدام کنید.

فیلم گشت ارشاد 3 پس از حدود 8 ماه اکران در سینماها در شبکه نمایش خانگی منتشر شده و لینک‌های دانلود گشت ارشاد 3 در 5 کیفیت مختلف هم‌اکنون در لینک زیر در دسترس شما قرار دارد.

دانلود با 5 کیفیت متفاوت :

برای دانلود قانونی گشت ارشاد 3 روی لینک زیر کلیک کنید.

مصرف اینترنت برای دانلود قانونی نیم‌بها است


پیش از این که برای دانلود گشت ارشاد 3 اقدام کنید بهتر است بدانید که کارگردانی و تهیه کنندگی گشت 3 و مجموعه فیلم‌های گشت ارشاد را سعید سهیلی برعهده داشته است.

از جمله بازیگرانی که در فیلم گشت ارشاد 3 به ایفای نقش پرداخته‌اند عبارت اند از: پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، ریحانه پارسا، بهنام بانی و امیر جعفری. میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدالله منجزی، امیر محاسبتی، اشکان عقیلی و... . قبل از دانلود گشت 3 می‌توانیم دو قسمت قبل را مورد بررسی قرار دهیدم.


 داستان فیلم

در فیلم گشت ارشاد 3 : حسن و عطا پس از سالها به ایران برمیگردند.آنها به اجبار برای امرار معاش به نوازندگی در خیابان ها می پردازند، پس از مدتی سودای خوانندگی آنها را رها نمیکند تا این که تصمیم به انتشار آلبوم موسیقی میگیرند. اما به لحاظ مالی در تنگنا هستند پس تصمیم میگیرند به سراغ یک زمین دار بزرگ در لواسان که نقش او را بهنام بانی بازی میکند رفته او را بدزدند.اما پس از مدتی با او دوست میشوند و زمین دار بزرگ تصمیم میگیرد از حسن و عطا حمایت کرده و تمام هزینه تولید آلبوم موسیقی آنها را تقبل کند.در این مسیر ناگهان اتفاقات عجیبی روی میدهد که هر سه آنها را دچار دردسر های بزرگی می کند...

مطالب مرتبط:

درباره فیلم

فیلم Gasht-e ershad 3 محصول کشور ایران و در ژانر درام ، کمدی می‌باشد و به کارگردانی سعید سهیلی زاده در سال 1400 ساخته شده است. در فیلم گشت ارشاد 3 بازیگرانی چون بهاره افشاری، حمید فرخ نژاد، پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

پیش از دانلود فیلم گشت ارشاد 3 درباره‎ی دو قسمت قبلی مجموعه بیشتر بدانید 

گشت ارشاد 1: گشت 1 محصول سال 1390 می‌باشد و مسیر داستانی آن با سه خلافکار به نام‌های عباس، حسن و عطا آغاز می‌شود. قبل از اقدام برای دانلود فیلم گشت ارشاد 3 بهتر است بدانید که در اواسط اکران گشت 1 اعتراض‌هایی به آن وارد شد و در نهایت این فیلم توقیف شد و با حذف حدود هفت دقیقه‌ای در شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

گشت 2: پیش از دانلود گشت ارشاد 3 بهتر است کمی درباره‌ی گشت ارشاد 2 بدانید. گشت ارشاد 2 محصول سال 1395 می‌باشد و اتفاقات و جریانات داخل آن نیز پنج سال پس از گشت ارشاد 1 اتفاق می‌افتاد. اکران قسمت دوم نیز با حواشی همراه بوده است؛ با این حال گشت 2 در گیشه موفق عمل کرد و بیش از 19 میلیارد فروخت و زمینه ساخت گشت ارشاد 3 فراهم شد.

چرا برای دانلود گشت ارشاد 3 اقدام کنیم؟ 

تجربه‌ها و آمار فروش گیشه‌های سینما نشان می‌دهند که فیلم‌های کمدی همواره محبوبیت زیادی در بین علاقمندان فیلم و سینما دارد و فیلم‌های کمدی نسبت به فیلم‌های اجتماعی و سایر ژانرها راحت‌تر می‌فروشند.

حال اگر کارگردانی فیلم را فردی مانند سعید سهیلی برعهده داشته باشد و بازیگران مانند: امیر جعفری، ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی و... در آن به ایفای نقش بپردازند قطعا آمار فروش و دانلود گشت ارشاد 3 بالا خواهد بود و شما با دانلود فیلم گشت ارشاد 3 می‌توانید لحظات خوشی را کنار عزیزان خود تجربه کنید.

دانلود گشت ارشاد ۳ بصورت کامل با اینترنت رایگان و لینک مستقیم

پیش از دانلود گشت 3 درباره‌ی حواشی آن بیشتر بدانید 

اکران و دانلود گشت 3 نیز مانند دو قسمت قبلی این مجموعه حتی قبل از اکران خود با حواشی زیادی روبرو بود. از جمله حواشی این فیلم می‌توان به حضور ریحانه پارسا اشاره کرد. طبیعی است که مردم مشتاق باشند تا ببینند حضور ریحانه پارسا در گشت ارشاد 3 چگونه بوده است.

امیر جعفری نیز برای اولین بار در مجموعه ی گشت ارشاد به ایفای نقش می‌پردازند و جایگزین حمید فرخ‌ نژاد شده است. با دانلود گشت ارشاد 3 متوجه می‌شوید که امیر جعفری بازی قوی و حرفه‌ای را از خود نشان داده است.

نقد و بررسی میزان فروش و دانلود فیلم گشت ارشاد 3 

به طور کلی بهتر است بدانید که با اینکه گشت ارشاد 3 در فروش گیشه خوب عمل کرده است اما منتقدان نقدهای خوبی به گشت ارشاد 3 وارد نکردند و معتقدند که دو قسمت قبلی این مجموعه از کیفیت بالاتری برخوردار بوده است.

اکران‌های آنلاین و پخش لینک‌های دانلود فیلم گشت ارشاد 3 در شبکه نمایش خانگی نیز اهمیت خاص خود را دارد و به نظر می‌رسد که دانلود گشت ارشاد 3 نیز با استقبال خوبی همراه شود. لینک‌های دانلود فیلم گشت ارشاد 3 سرانجام در تاریخ 21 خرداد 1401 در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

دانلود گشت ارشاد ۳ بصورت کامل با اینترنت رایگان و لینک مستقیم

آیا دانلود گشت ارشاد 3 مانند سری های قبل موفق بوده است؟ 

گشت ارشاد 3 با توجه به مدت زمان کم اکران خود نسبت به پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران یعنی دینامیت باز هم توانست رتبه‌ی دوم را در فروش گیشه کسب کند و در حدود شش ماه حدود 45 میلیارد تومان بفروشد.

عوامل سازنده‌ی باهوش گشت ارشاد 3 نیز برای فروش بالا در گیشه هدف‌گذاری کرده بودند که موفق هم شدند؛ اما باید صبر کرد و دید که آیا گشت ارشاد 3 می‌تواند مانند دینامیت در شبکه نمایش خانگی و دانلود گشت ارشاد 3 نیز مانند فروش گیشه موفق عمل کند یا خیر؟


شاید از نوشته‌های زیر خوشتان بیاید
نظر خود را درباره این پست بنویسید ...

منوی سریع