مطالب آموزشی
2 سال پیش / خواندن دقیقه

دانلود و اموزش نصب همراه کارت بانک سپه و نحوه استفاده از همراه بانک سپه

دانلود و اموزش نصب همراه کارت بانک سپه و نحوه استفاده از همراه بانک سپه

اگر از مشتریان بانک سپه هستید و تصمیم به استفاده از همراه بانک سپه دارید، در ادامه این آموزش از لرنینگ بصورت تصویری با نحوه نصب همراه بانک سپه آشنا خواهید شد.


راهنمای نصب همراه بانک سپه

همراه بانک سپه، یکی از خدمات آنلاین، رایگان و نوین این بانک می باشد که تعداد زیادی از مشتریان بانک سپه از آن در راستای انجام کارهای روزمره بانکی اعم از کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبوض و.... استفاده می کنند که بی شک تاثیر آنرا در زندگی روزمره شاهد هستیم. با این حال اگر شما به تازگی به جمع کاربران همراه بانک سپه اضافه شده اید و هنوز موفق به نصب برنامه همراه بانک سپه نشده اید، در ادامه این  آموزش از لرنینگ شما را با نحوه نصب همراه بانک سپه آشنا خواهیم نمود. همراه ما باشید.

نصب همراه بانک سپه

در قدم اول شما باید نسخه جدید همراه بانک سپه را از طریق لینک ذیل اقدام به دانلود کنید؛

قدم دوم؛ با وارد شدن به لینک بالا، از انتهای گزارش می توانید لینک دانلود مربوط به سیستم عامل مدنظرتان را انتخاب کنید که با انتخاب هر لینک به صفحات مربوطه منتقل خواهید شد و می توانید آخرین نسخه همراه بانک سپه را دانلود و نصب کنید. توجه داشته باشید که شما باید از بخش همراه بانک جدید سپه اقدام به دانلود کنید. از این رو بعد از وارد شدن به وب سایت بانک سپه، بر روی لینک دانلود مدنظرتان کلیک کنید تا دانلود برنامه شروع شود؛

دانلود و اموزش نصب همراه کارت بانک سپه و نحوه استفاده از همراه بانک سپه

قدم سوم؛ برنامه شروع به دانلود شده است و کمی صبر کنید تا برنامه با حجم (14 مگابایت) دانلود شود. اینک فایل دانلود شده را از بالای صفحه انتخاب کنید.

دانلود و اموزش نصب همراه کارت بانک سپه و نحوه استفاده از همراه بانک سپه

قدم چهارم؛ اینک پیغام اجازه نصب برای شما ظاهر خواهد شد که باید گزینه "Install" را انتخاب کنید و کمی صبر کنید تا برنامه برای شما نصب شود.

دانلود و اموزش نصب همراه کارت بانک سپه و نحوه استفاده از همراه بانک سپه

در قدم پنجم وارد برنامه همراه بانک سپه نصب شده از منو برنامه ها شوید. اینک باید نام کاربری و رمز عبوری که از طریق شعب بانک سپه دریافت کرده اید را وارد کنید تا وارد برنامه شوید.

دانلود و اموزش نصب همراه کارت بانک سپه و نحوه استفاده از همراه بانک سپه

توجه : بعد از نصب کامل برنامه همراه بانک سپه، اگر نام کاربری و رمز عبور را دارید می توانید خیلی ساده وارد برنامه شوید. اما اگر هنوز این اطلاعات را دریافت نکرده اید باید به نزدیک ترین شعب مراجعه کنید تا این قابلیت برای شما فعال شود. اما بعد از آنکه وارد این برنامه شدید، برای آشنایی بیشتر با قابلیت های برنامه همراه بانک سپه و نحوه استفاده از آن در انتهای این مطلب همراه ما باشید


آموزش جامع استفاده از همراه بانک سپه 

اگر برنامه همراه بانک سپه را به تازگی دانلود و نصب کرده اید، در ادامه این اموزش از لرنینگ با نحوه استفاده از همراه بانک سپه آشنا خواهید شد.

راهنمای استفاده از همراه بانک سپه

همراه بانک ها بی شک یکی از اقدامات نوین بانک ها در راستای خدمات رسانی به عموم مشتریان می باشد و این برنامه ها بسیار هدفمند و ساده هستند و به همین دلیل هر کاربری در کمترین زمان ممکن می تواند نحوه استفاده از این برنامه ها را فرا گیرد. همراه بانک سپه نیز یکی از برنامه های همراه بانک می باشد که برای عموم مشتریان بانک سپه رایگان می باشد و با مراجعه به شعب می توانید اقدام به فعالسازی کنید.

استفاده از همراه بانک سپه

با این حال اگر به تازگی برنامه همراه بانک سپه را نصب کرده اید و اما نحوه استفاده از آنرا مطلع نیستید، در ادامه این آموزش از لرنینگ شما را با نحوه استفاده از همراه بانک سپه آشنا خواهیم کرد. توجه داشته باشید که قبل از این آموزش، ابتدا اقدام به نصب برنامه همراه بانک سپه کنید که با کلیک بر روی لینک زیر از لرنینگ می توانید فورا اقدام به دانلود کنید.

1- صفحه ورود برنامه همراه بانک سپه

بعد از نصب برنامه همراه بانک سپه، وارد آن شوید و نام کاربری و رمز عبور که توسط بانک به شما تحویل داده شده است را وارد کنید و سپس بر گزینه ورود را انتخاب کنید. همان گونه که مشاهده می کنید، در همراه بانک ما گزینه اثر انگشت فعال می باشد که برای گوشی هایی است که دارای حسگر اثرانگشت می باشند و از این طریق می توانند بدون وارد کردن هر گونه رمز و نام کاربری بصورت مستقیم وارد برنامه همراه بانک سپه شوند.

دانلود و اموزش نصب همراه کارت بانک سپه و نحوه استفاده از همراه بانک سپه

فعال کردن گزینه اثرانگشت همراه بانک سپه بسیار ساده و آسان است و اما در اولین ورود نمی توانید این کار را انجام دهید و باید نام کاربری و رمز عبور خود را در وهله اول وارد نمائید تا در مراحل بعدی با نحوه فعال کردن اثرانگشت این برنامه آشنا شوید.

2- بخش سپرده همراه بانک سپه

دانلود و اموزش نصب همراه کارت بانک سپه و نحوه استفاده از همراه بانک سپه

بعد از وارد شدن به برنامه همراه بانک سپه، در قسمت پائینی برنامه، گزینه های مختلفی را مشاهده خواهید کرد که گزینه سمت راست مربوط به «سپرده» می باشد که می توانید از این بخش اقدام به مشاهده شماره حساب، گردش، خرید شارژ، پرداخت قبوض و انتقال وجه کنید.

3- بخش کارت همراه بانک سپه

دانلود و اموزش نصب همراه کارت بانک سپه و نحوه استفاده از همراه بانک سپه

در این برنامه شما می توانید از یک تا چند کارت بانک سپه را ثبت کنید و در این بخش می توانید کارت خود را مشاهده نمائید که از اصلی ترین مشخصات این صفحه می توان به مشاهده شماره کارت، خرید شارژ، انتقال وجه، پرداخت قبوض، دریافت وجه، مشاهده موجودی، تغییر سپرده، گردش کارت، تغییر رمز دوم، انسداد کارت و حتی دریافت رمز دو پویا کنید و طبیعتا بخش مهمی است و می تواند نیاز روزمره ساده شما را برطرف کند.

4- بخش خدمات همراه بانک سپه

دانلود و اموزش نصب همراه کارت بانک سپه و نحوه استفاده از همراه بانک سپه

بخش سوم همراه بانک سپه، مربوط به خدمات می باشد که یکی دیگر از اصلی ترین بخش های همراه بانک سپه است و شما با استفاده از این بخش می توانید کارهای روزمره خود را انجام دهید. از مهم ترین امکانات این صفحه می توان به کارت به کارت، انتقال وجه، پرداخت قبوض، مشاهده صورتحساب، خرید شارژ، انتقال آسان، تسهیلات، چک و رمز پویا کارت اشاره کرد که هر یک از این موارد می توانند برای شما کاربردی موثر داشته باشند.

5- بخش پیگیری همراه بانک سپه

دانلود و اموزش نصب همراه کارت بانک سپه و نحوه استفاده از همراه بانک سپه

اگر اقدامات مختلفی از قبل انجام داده اید و اینک به دنبال مدارک و اسناد مربوطه هستید، در قسمت پیگیری می توانید بسیار ساده اقدام به پیگیری کنید. در این بخش می توانید اسناد مرتبط با انتقال وجه، پرداخت اقساط، موجودی، پرداخت قبوض، خرید شارژ، انتقال وجه و گزارش ها کنید که طبیعتا برای هر یک ما یکی از اصلی ترین نیاز ها می باشد.

6- بخش سایر همراه بانک سپه

دانلود و اموزش نصب همراه کارت بانک سپه و نحوه استفاده از همراه بانک سپهتبدیل شماره شبا-سپرده-کارت، تغییر نام کاربری، تغییر رمز عبور و ...

آخرین بخش همراه بانک سپه نیز مربوط به تنظیمات اصلی این برنامه می باشد که می توانید تنظیمات کلی و اصلی را انجام دهید. در این بخش می توانید اقدام به مدیریت کارت ها و سپرده، تبدیل شماره شبا-سپرده-کارت، تغییر نام کاربری، تغییر رمز عبور، عملیات کارت، فعالسازی اثرانگشت، آخرین ورودها، شعبه های بانک، نظرات و پیشنهادات و درباره ما بانک سپه را مشاهده کنید.


دانلود جدیدترین نسخه “همراه بانک سپه” گوشی اندروید و IOS

در این مطلب از آموزش سایت لرنینگ شما را با برنامه “همراه بانک سپه” برای دو سیستم عامل اندروید و IOS به همراه مزیت های آن آشنا خواهیم نمود.

دانلود نرم‌افزار بانک سپه برای اندروید و IOS

بانک سپه دومین بانک تاریخ ایران می باشد که برای اولین بار در اردیبهشت ماه سال 1304 افتتاح شد و امروزه پیشرفت زیادی داشته است و سهام آن در اختیار دولت ایران قرار دارد. اما امروزه تمام بانک ها برای آنکه مشتریانشان بتوانند کارهای بانکی و غیربانکی خود را تنها در طی چند ثانیه و بدون هر گونه ترافیک و زمان انجام دهند، برنامه هایی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند تا آنها بتوانند به راحتی کارهای خود بانکی خود را تنها با چند کلیک ساده در خانه و یا محل کار خود انجام دهند. از این رو مدت زمان زیادی از معرفی نسخه جدید همراه بانک سپه نمی گذرد و ما قصد داریم شما را با ویژگی های برنامه همراه بانک سپه برای اندروید و IOS به همراه لینک دانلود آشنا سازیم. همراه ما باشید.

همراه بانک سپه

دانلود و اموزش نصب همراه کارت بانک سپه و نحوه استفاده از همراه بانک سپه

خدمات و مزایا استفاده از همراه بانک سپه ؛

  1. عدم نیاز به دریافت کلید ارتباطی (کد فعالسازی) از درگاه اینترنت بانک برای نصب نرم افزار مربوطه
  2. امکان تبادل اطلاعات در بسترهای اینترنت و پیامک
  3. ورود به سامانه همراه بانک با شماره مشتری و امکان دسترسی و دریافت خدمات غیرحضوری برای کلیه حساب های مشتری با یک نام کاربری 
  4. امکان به روزرسانی حساب ها و کارت های مشتری (اطلاع از حساب ها و کارت های مشتری)
  5. امکان تغییر نام کاربری، رمز ورود به درگاه و رمزتأیید (رمزتراکنش های مالی)
  6. اطلاع از موجودی حساب و اخذ صورتحساب براساس تعداد گردش، بازه زمانی و گردش خاص
  7. انتقال وجه حساب به حساب (داخلی)
  8. افزودن حساب مقابل و یا حذف آن
  9. امکان دریافت حساب های مقابل از مرکز
  10. پرداخت قبوض آبونمان با قابلیت اسکن بارکد قبض
  11. امکان دریافت خدمات برای مشتریان مختلف از یک گوشی برای ورود به سامانه 
  12. امکان دریافت خدمات برای یک مشتری از طریق گوشی های مختلف 
  13. انتقال وجه (ساتنا وپایا)
  14. تغییر حساب پیش فرض کارت
  15. مسدود سازی کارت
  16. مشاهده حسابهای متصل به کارت
  17. خرید شارژ (از دو طریق حساب و کارت)
  18. پرداخت قبض کارتی (به دو صورت دستی و اسکنر بارکد)
  19. دریافت صورتحساب کارتی (بر اساس تعداد گردش، از تاریخ تا تاریخ، بر اساس گردش خاص با شناسه پرداخت)
  20. گزارش شارژهای خریداری شده توسط کارت انتخابی
  21. خدمات TOP UP خرید شارژ
  22. قابلیت استفاده از رمز تأیید پیامکی و OTP نرم افزاری 

لینک های دانلود همراه بانک سپه

همراه بانک سپه اخیرا تغییر کرده است و به دو نسخه همراه بانک جدید و قدیم سپه تقسیم شده که اکثر ما نسخه قدیمی را استفاده می کنیم که وقتی وارد آن می شوید با ارور سرور روبرو خواهید شد که حتی قادر به وارد شدن نیستید. از این رو از لینک های زیر اقدام به دانلود نسخه جدید همراه بانک سپه کنید. توجه داشته باشید که نباید برنامه قبلی را پاک کنید چرا که به آن نیاز دارید.

دانلود و اموزش نصب همراه کارت بانک سپه و نحوه استفاده از همراه بانک سپه

ابتدا برنامه مربوط را از لینک ذیل دانلود کنید، سپس وارد برنامه قدیمی همراه بانک سپه شوید و از بالا سمت چپ بر روی آیکون قفل بفشارید و کد مربوط را کپی کنید. اینک وارد برنامه جدید شوید و گزینه «استفاده از مجوز ورود نرم‌افزار قدیم» را انتخاب کنید و کد کپی شده را در این قسمت کپی کنید. اینک برنامه شما به‌صورت کامل نصب شده است و می توانید از آن برای انجام کارهای مختلف بانکی خود استفاده کنید.

توجه داشته باشید که حتما باید از لینک های ذیل از بخش دانلودها اقدام به دریافت برنامه همراه بانک جدید سپه کنید.


مطالب مشابه :


شاید از نوشته‌های زیر خوشتان بیاید
نظر خود را درباره این پست بنویسید ...

منوی سریع